Ajajaaj!

igår natt så hade jag förvärkar, tänkte att nu jävlar ska jag ut och
promenera och sätta igång det! Så jag & älskling gick ut och gick.
Vi gick en hel timme och jag hade sammandragningar så att ja trodde ja skulle dö!
Det var precis att ja klarade mig hem & kunde kravla mig upp för trappan. haha
Sen hände det inte mycket mer, somnade som en stock direkt när vi kom hem.
och imorse när jag vaknade hade jag en obeskrivligt obehaglig träningsvärk innuti mig.
WAAH, kan knappt resa mig :( Nu är jag trött på dethär, KOM UUUUT NUUU!!!

Vaknade tidigt av den mysiga solen imorse, på bra humör trots träningsvärken.
fick ett vår-ryck och gick ut och tvättade utemöblerna på balkongen.
Nu ska det bara införskaffas lite blommor & sånt krimskrams sen är där riktigt mys :)
Har suttit där ute i solen ett tag nu, och snart kommer Carro & lilla Emilia hit med frukost. Det ska bli massa mys, & jag är vrålhungrig! haha.
Sen kommer Jenny hit och dricker te vid ett tiden, alltid mysigt med lite sällskap.
Nu ska jag gå & puss-anfalla min Wimmsi som ska bege sig till jobbet snart..


Kommentarer
Postat av: Sara

röker du trots att du är gravid?

alla gör väl som de vill, men det hade varit kul att höra hur du tänker om saken.. vad säger din barnmorska?

2010-04-10 @ 19:56:40
Postat av: Rebecka

värsta jag vet är gravida som röker. men som föregående kommentar, alla gör väl som dom vill. men tycker det ser så fruktansvärt respektlöst ut, framförallt mot barnet. vill man inte göra allt för att få ett friskt barn, eller är denna bild bara avsedd för att provocera läsare?

2010-04-18 @ 17:58:21
Postat av: Ninni

Vad e skillnaden mellan en gravid som röker i smyg eller vågar visa de? Tror där e fler gravida som röker, men visar inte de...

2010-05-17 @ 10:27:48
URL: http://http:/www.ninniyesthatsme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0