ÄNNU MERA Ajajaaj!

Igår morse kom Carro & Emilia hem till mig med frullebullar, det var mysigt :)
Jenny kom också upp en sväng, sen drog vi till ÖB och köpte hopprep,
När vi kom hem till Jenny kom vi på att vi råkat köpa ett lång-hopprep på 4,5 meter,
LITE svårt att hoppa med kanske? Jag gick vidare till Susanne för dom satt ute på gården,
så Linda & Sussanne fick veva och jag hoppade som en galning (i hopp om att förlösa min bebis) HAHA! men det gick inte riktigt som jag planerat. fick bara massa ont! Efter det gick jag upp och hälsade på Storebror i hans nya lägenhet, vi satt och gottade oss i solen på hans balkong ett tag sen begav jag mig hemmåt. Ja JÖSSES vad jag var aktiv igår, peew!

Och det fick jag känna imorse, hade träningsvärk i exakt heeela kroppen!!
Någon som provat att vara höggravid och ha världens träningsvärk samtidigt?
Inget att rekommendera alltså! haha, dessutom är hela mitt ansikte rött & fräknigt,vtror det blev för mycket sol igår :O Känns ju lite konstigt att behöva börja använda solskyddsfaktor redan i April? men men..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0