Blekinge :)

Idag åkte vi upp till Blekinge för att fira mitt lilla kusinbarn Agnes som fyllt 2 år :) Det var jätte mysigt, och kul att träffa lite av släkten. Det är tråkigt att man bor så långt ifrån varandra, blir ju inte att man träffas så ofta :/ Påväg hem körde vi igenom Sweden Rock Festivalen, massa fulla folk överallt. Jag hörde att Guns N' Roses skulle spela där inatt, inte liiiite sugen man blev på att stanna! haha :P Nä nu ska vi trycka igång en film,
lägger upp lite bilder från kalaset först :) tjao!



Lollo & Agnes :)


Farfar, Melodie & Jimmy <3


Min gosgumma :)


Kusin Malin


Farmor, Lilly, Melodie, Malin & Farfar


Melodie, Lilly & Malin :)


Kommentarer
Postat av: ninni

Ok jo jag gjorde de först faktiskt, kändes lite som en dizz... Men jag förstår vad du menar och jag tar inte illa upp hahaha, de e luuugnt ^^

2010-06-14 @ 13:39:31
URL: http://ninniyesthatsme.blogg.se/
Postat av: Emma

Jepp, de gjorde jag :) hon e den som e har pa vart hotell och ger information osv. Va varlden e liten! kande igen henne fran dina foton :)

2010-06-18 @ 12:39:05
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0