HELG <3

hejhej! förlåt för att ja inte bloggat på hela helgen, har haft fullt upp :)
igår åkte jag & baby till Nova & shoppade, det var riktigt skönt att komma iväg, och det blev massa nya kläder till wimmsi minsann, Ett par byxor, två t-shirts, en kofta & två par skor. Själv hittade jag inte något speciellt, helt onödigt att handla kläder nu när magen är så gigantisk. Men det blev två par tights & en foundation för min del iallafall, och så köpte vi bebiskläder såklart! hihi Sen blev det middag & melodifestival hos svärföräldrarna på kvällen :) Och idag åkte vi till Hörby & badade med Linda & Niklas, det var riktigt skönt! Sen åkte vi in till stan & käkade pizza & nu sitter vi här hemma & ska ha massa mys med film & godis.. Det var varit en riktigt mysig & skön helg helt enkelt, mår som en prinsessa med min prins ju!

Lägger in bilder imorgon. För nu ska vi påbörja söndagsmys.. Tjaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0