Lillebror <3

ja jösses, om ca 2 månader blir lillebror 18 år. Shit vad tiden går fort!
känns som om det var igår han bara var en liten snorunge som man kunde pryla ;)
Nu har han tillockmed växt om mig! :O eller det var ett tag sen.. men iallafall.
Tänk att det är 15 år sedan som mamma klädde oss i matchande kläder, HAHA!
(måste leta upp en bild på det och lägga in på datorn)

Kommer ihåg när han stod på karmen in till mitt rum och viftade med foten fram och tillbaka
och sa (nu är jag inne, nu är jag ute, nu är jag inne, nu är jag ute)
och jag blev så arg att ja smällde igen dörren och klämde alla hans tår, och han slängde
sig på golvet och började stor böla & när pappa kom för att se vad som hänt så sa han att
jag knäat han mellan benen. så mina kära vänner, så går det till när mellanbarnet får skulden! HAHA


Lillebror & jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0