trevlig tisdag

idag gick jag och älskling ner till stan för att shoppa lite,
skulle köpa en sjal, och letade i ALLA afärerna efter någon snygg,
men hittade ingen som föll mig i smaken :( tråkigt!
Får vänta till helgen istället när vi ska åka till helsingborg & shoppa.

Sen färgade Linda mitt hår & efter det satte vi oss en stund på Bobbys.
Sen gick vi upp till Linda & pressade på hennes balkong, sjukt skönt!

Nu har jag precis varit med mamma och hjälpt henne att köpa nya utemöbler,
och massa andra impuls köp :) Nu ska jag ta något att äta och kolla på Dating in the dark.


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja ellerhur är det! vi skulle egentligen också dit i lördes också men vi fortsatte på hemmafest istället :) Där har blivit ganska bra ös sedan kulturen och carlssons förlorade tillståndet, synd bara att rock inte e riktigt min musik :)

2010-03-31 @ 09:43:42
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0