vecka 35 +2

idag har jag varit hos barnmorskan, det gick jätte bra,
fick reda på att lilla flickan fixerat sig och ligger som hon ska, redo att ploppa ut.
Jag hade dock lite järnbrist så blir ner på apoteket imorgon och köpa järntabletter.
Annars var allting jätte bra, fick mer tips om hur jag lindrar foglossnings smärtorna,
nu är det prick en månad kvar till hon är beräknad :)
hon kan alltså komma i stort sett när som helst. och jag är faktiskt lite nervös!


Bebismage, vecka 35 +2

Gick hem till Jessica & Nova och hälsade på efter barnmorskbesöket,
alltid lika trevligt :) Sen mötte jag upp baby i stan innan han tog tåget till jobbet.
Sen har jag bara legat hemma och kollat film och vilat, tror jag börjar bli lite förkyld me :(
och antennsladden till TVn har typ gått sönder, så har inte kunnat kolla på tv på flera dagar,
Fick gå hem till Linda & Niklas igår för att kolla på Dating in the dark & Desperat Housewives :)

Näeh, nu ska jag börja förbereda maten tills baby kommer hem från jobbet,
idag blir det Kyckling Baguette med sweet chili sås! MUMMMMMMS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0