ÄNGLAVAKT!!

usch, för bara en timme sedan var jag och Melodie påväg hem till Mamma, precis när vi kommit över i korsningen vid Sekurit så hör jag en bil som tvärbromsar bakom mig, jag vänder mig om och den ena bilen smäller snabbt som fan in i en bil som bara körde rakt ut i korsningen och bilen börjar snurra och voltade flera gånger bara
10-20 meter ifrån oss, mot oss upp på gångstigen där vi går, jag bara sköt vagnen frammåt och sprang. Bara några sekunder innan allt hände stannade jag och tog av mig jackan, hade jag inte gjort det, så hade vi fått bilen över oss. En tjej från andra sidan gatan sprang fram och frågade om vi var okej.. jag kunde inte prata, tårarna bara rann, kroppen skakade och jag bara fortsatte gå. Den känslan, att behöva springa för sitt liv, jagad av en voltande bil och bildelar som bara flyger omkring.. obeskrivlig. kommer nog ha mardrömmar om detta.. min puls är fortfarande jätte hög. Är nog fortfarande i lite chock.. det var utan tvekan det värsta jag varit med om i hela mitt liv! har aldrig varit så rädd.


Kommentarer
Postat av: Mammi "mormor"

Tur Änglar finns <3<3

2010-05-03 @ 17:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0