Barnvakt?

Sitter barnvakt åt min lillasyster ikväll, inte för att det är mycket att passa.. hon är 11 år och gör precis som hon själv vill, men men.. Försöka kan man ju alltid. Hon visade precis en video på mobilen som dom precis spelat in när hon varit ute och cycklat, när hon vurpar med cycklen & hon har ingen hjälm på sig.. hon förklarade att hjälmen var så stor och att den glappade och att den trillat av precis innan hon trillade.. RiiiiiGHT!.. hum.. anyway..

Jag är fett förkyld, har feber och väldigt mycket allergi. och ont i örat :( stackars mig! Vi ska sova hos mamma idag så Jimmy kommer hit efter jobbet. Har lovat mamma att Melodie ska få sova med henne i sängen inatt, kommer kännas konstigt att inte ha henne brevid sig i sängen. Mitt lilla hjärta <3

Nu har min lilla ängel somnat igen, ja ska lägga mig framför tvn & tugga på något gott nu tänkte jag. Tar tag i viktminskningen en annan dag! haha 15 kg kvar att gå ner.. av 26.. ååh, jobbigt! usch vill inte ens tänka på det! så ja drar nu.. TJAO. haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0