HAHAHAHAHA!

Igår var vi på B2 och firade lillebror, det var: Jag, Jimmy, Melodie, Mamma, Morfar, Gunilla, Tessan, Anders, Ankie, Emil & hans 3 tjejkompisar. Vi hade jätte roligt! haha, innan vi gick dit hade jag och Emil bestämt att vi skulle lura mamma, så efter maten så ställer sig Emil upp och skålar och tackar för allt.. sen tar han en av tjejkompisarna i handen och ställe sig bakom mamma, och säger att hon ska bli farmor.. Ingen visste att vi skulle lura mamma så alla blev lurade. mamma och morfar började gråta! HAHAHAHAHHAHA så jääävla roligt! och jimmys min var helt oslagbar! hahahaha!

Sen gick alla utom födelsedagsbarnet hem till morfar och efterfestade, och påväg dit säger mamma till morfar "Har du skivspelaren inkopplad så att vi kan lyssna på Lasse Stefanz?" och morfar svarar "Det kan vi ju förfan göra på internet!" HAHAHAHA

ja jösses, så mycket som jag skrattade igår har jag nog aldrig skrattat! Super lyckad kväll,
även om jag bara drack citronvatten och alkoholfritt vin :) Sen sov vi hos mamma och nu har vi precis vaknat, drog upp mamma för en stund sen.. hon ser ut att ha haft en hård kväll! haha, hon gick precis och öppnade kylskåpet och stod där och kollade läänge innan hon säger till sig själv "va skulle jag ha här? äh det vet jag inte" så stänger hon igen. Sen slänger hon i sig lite huvudvärkstabletter och precis när dom är svalda åmar hon fram "åh, aj mitt huvud" och jag börjar asgarva och då får hon ännu ondare och skäller på mig för att ja skrattar för högt! HAHA stackars mamma <3




Emil & hans tjejkompisar :)

Mamma & Emil

Tessan & Melodie

Tessan & trosorna hon köpt till Emil ;)

Anders och Tessan hemma hos morfar :)

Morfar & Jimmy :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0