*prosit*

Melodie och jag har precis vilat middag, jag vaknade av att hon nös
huur många gånger som hellst, jag tappade räkningen :P
Stackars mitt lilla hjärta, hon har varit förkyld i nästan en vecka nu.
Tur att vi har näs-sugen, det var ett MYCKET bra inköp! :)

Imorse var vi ju ute och gick en lång runda i Snärjet,
Så jag tycker att det är en bra anledning till att bara ligga hemma
och göra ingenting alls på hela kvällen, faktiskt.
När ja vaknade imorse var mitt ena öga super svullet,
och det verkar inte vilja ge med sig. Har så fruktansvärt ont :(
Känner mig lite handikappad faktiskt.

Hade precis tänkt baka scones, men såg att bakpulvret är slut,
och jag orkar verkligen inte släpa ner vagnen och melodie bara för
att köpa bakpulver och sedan upp med allt igen. icke.. typiskt :(
Någon som frivilligt vill offra sig och köpa bakpulver till mig? haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0