Sommarkänslor <3

GUD vilken skön helg det varit! Baby har varit ledig hela helgen också, mys!
i Fredags sov vi hos mammi, Melodie låg inne hos henne och jag hade pumpat ut mjölk
så att mamma kunde mate henne på natten. det gick jätte bra och det var riktigt skönt
att få sova en hel natt! :) Nu har vi precis varit ute och promenerat med lillan,
hon verkligen älskar att åka vagn, mitt lilla hjärta <3

Vi har krängt Pizza hos mamma idag, jag mår fortfarande lite illa faktiskt,
men gott var det! åh, lilla Melodie hon är så söt när hon ligger och sover
och helt plötsligt börjar hon gråta helt hysteriskt i sömnen, precis som om hon
har en hemsk mardröm eller nått, men det räcker med att man klappar henne lite
i ansiktet så slutar hon och fortsätter sova stenhårt. ganska wierd faktiskt.

Nu ska jag ge min lilla prinsessa mat, och sen blir det film-mys med baby <3



Melodie myser med pappi <3


och tvär-deckade hos sin moster :)

åh, måste lägga upp bild på henne när hon har sin nya solhatt på sig!
såå söt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0