Söndagsregn

igår var vi på kalas hos pappi, det var super trevligt & mycket gott med påskmat :)
glömde att jag hade kameran med mig så det blev inga bilder, som vanligt.
Har blivit riktigt dålig på att ta bilder nuförtiden, men jag lovar att jag ska bättra mig!
Idag får ni nöja er med en tjockis bild på mig, haha! Nu är 38 veckor avklarade,
känns som att veckorna bara flyger förbi nu. och det gillar vi! Snart är bebis ute.
Just det, var hos barnmorskan i torsdags, & plötsligt ber hon mig sammanfatta graviditeten,
ööhm, då kom jag ihåg hur jobbigt det var dom första månaderna, när man spydde
helatiden & svimmade flera gånger om dagen. och nu i slutet när foglossningen kom
och ångesten varje gång man väger sig & ryggvärken & inga kläder som passar &
allt är tungt och jobbigt. haha, jag kan säga som såhär, det blir inga syskon till lillflickan!
Jag har iofs alltid bara velat ha ett barn, och när allt är över och jag har henne i min famn,
så kommer det vara värt varenda sekund av denna jobbiga graviditeten :) hihi


Kommentarer
Postat av: Mammi "mormor"

så fin du e gumman!<3

2010-04-04 @ 13:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0