lite nattbloggning

igår åkte jag & baby in till Lund, först gick vi hem till Linus & Sofie
Sen drog vi ut allihopa. Satte oss på en pub som heter SPISEN,
alla började bli ganska dragna, utom jag då, isvatten har ju inte den effekten. haha
Där var två riktigt flottiga tjejer som underhöll oss största delen av vistelsen,
en av tjejerna hade sin väska bakom oss, och hennes kjol var typ 5 cm lång & hon
var nude under den, så när hon böjde sig ner och skulle ta sin väska så fick jimmy
hennes nakna rumpa i ansiktet. HAHAHA, längesen jag skrattade så mycket!
FAN att ja inte fick det på bild :P

Någonstans påväg till centralen så försvann Linus & Sofie,
men dom andra mötte vi upp på BK, där skrämde Anna en sovande alkis
och Jimmy och Kisen var bara allmäst störda i huvudet som vanligt.
sen fick Kisen milkshake i hela ansiktet & försökte ha telefonsex med sin flickvän på tåget.
Det var iallafall en mycket trevlig och rolig kväll. precis vad jag behövde :)

Kvällens skämt lyder
- Jag vill göra abort
- Men din son är ju 3 år
- Ja, men han ritar för jävla dåligt
HAHAHAHAHA


Kisen & baby på BK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0