DH för hela slanten!

Idag har jag och Melodie varit hemma och myst hela dagen,
hon har växt så mycket den senaste veckan, blivit mer medveten
och skrattar och jollrar :) sååå underbart gulligt <3

Har varit hos mammi ikväll och kollat på Desperat Housewives,
sjukt jävla bra, som vanligt. Känns som att det enda jag gör om tisdagarna
är att gå och vänta på att klockan ska bli 21, då DH börjar :P

Pappa ringde i förmiddags och frågade om jag skulle vilja göra
en ny logotyp till hans Bygg&Trädgårds företag, och självklart vill jag det! :)
Har massor utav ideér, ska börja pilla med det imorgon.

Nu ska jag krypa ner i sängen hos mina älsklingar. Natti Natti!



Melodie inviger sin nya babysitter ute på mammis balkong :)


Kommentarer
Postat av: Mammi "mormor"

Ha ha har du snott min bild?!! :-)

mitt goa barnbarn <3

2010-05-26 @ 22:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0