Stackars oss, Sverige & Anna..

Jaa, idag var det kval till Eurovision songcontest, och Anna Bergendahl kom ju inte vidare. SYND, jag gillar verkligen den låten. Är liite arg fortfarande, klart som fan att Sverige inte har en chans att komma med när alla jävla balkan länder röstar på varandra!!! åååh Men att dom gör det är ju ingen nyhet, så har det alltid varit. Jaaa, det lär ju inte bli svårt för eslövsfolket att välja mellan krogrundan eller eurovision songcontest på lördag, det är ju meningslöst att ens kolla när inte sverige är med! och det allra jobbigaste med detta är att jag blir så sur på sånt, kan gå och vara bitter i flera dagar! och arg.. mest arg!!

Ska försöka tänka på något roligt, något jag gillar.. hum, justdet.. SNART ska jag sätta i mitt underbara & efterlängtade löshår! wehue :) och så är jag sjuukt sugen på att tatuera mig, eller ja, fixa till någon av alla dom jag redan har. åh, hittade en bild när jag tatuerar mig, och nu saknar jag mina piercingar :( <3

(Johan tatuerar mina stjärnor, sommar 08)


Nä nu ska jag släpa in mina älsklingar i sängen för nu är det läggdags!
Ska upp tidigt imorgon ju och uträtta ärenden. jappjapp! Godnatt gott folk :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill också ha extensions & gadda meeej :D That´s the shit alltså! :P Då mår man fan bra..mjaa plus lite shopping sen är man fan glad ett tag :D haha!

2010-05-28 @ 21:06:56
URL: http://giirlieliciious.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja man måste ju unna sig lite ibland, det tycker jag att man är värd efter att man fött barn! haha :P så idag har vi stor shoppat! ååh i love it! Meen, du har ju redan långt och fint hår! :O

2010-05-29 @ 22:31:34
URL: http://litenast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0