18 April 2010 <3

Melodie Alice Hjelm <3
Kl 09:12 på Söndagen den 18 April 2010 föddes vår underbara lilla flicka :)
Hon vägde 3800g & var 51 cm lång.Förlossningen tog 11 timmar, sjukt mycket lustgas och såklart  ryggmärgsbedövning. Hade inte klarat det utan den! För fyfan vad det gör ont att föda barn!! haha men det var sååå värt det <3 och barnmorskorna där inne var helt underbara! Det var verkligen en upplevelse man aldrig kommer att glömma..

Jimmy var helt underbar under hela förlossningen! efter att jag fått ryggmärgsbedövingen så var jag helt off, låg med huvudet ner i sackusäcken, & plötsligt hör jag hur lustgasen går igång och kopplar efter ett tag att jag inte använder den.. så jag kollar upp i rummet och ser ingen jimmy, för han sitter och gömmer sig bakom sackusäcken och smuttar på lustgasen! hahaha. han är för rolig! Klippte navelstängen gjorde han också.. och svimmade när barnmorskan höll upp moderkakan! HAHAHA

Allting gick iallafall jätte bra och vi åkte hem samma kväll :) Igår blev vårt lilla hjärta en vecka gammal, hon är verkligen heeelt underbar! hon bara sover och sover och sooover.. måste väcka henne på natten för att ge henne mat. Mammas lilla Miralekbebis <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0