mys mys

Nu har jag legat och vilat en hel timme, det behövde jag verkligen!
Funderar på om det är feber eller solfrossa jag har? det enda jag vet är att
Panodilen inte hjälper iallafall :( inte alls kul att börja bli sjuk nu ju..
Idag gick jag ner till stan och mötte Linda, hon följde med mig och fixade
överraskning till wimmsi.. vi firar nämligen 1 år imorgon :) hihi
Det kommer bli massa mys, jag är ju så fruktansvärt kär i den pojken,
och jag älskar honom mer och mer för varje dag som går.
Trodde inte att man kunde känna såhär, faktiskt. för gud vad jag är lycklig! :)

Det hade ju varit ganska lustigt om lillflickan bestämde sig för att ploppa ut imorgon.
who knows? då blir det att ställa in planerna och spendera dagen på KK ist? haha
Nä nu ska jag sätta igång med maten, baby är snart hemma från jobbet.

Bjuder på denna fetto-bilden som jag hittade på mammas dator. haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0