Ny Blogg!

Tjoho kära bloggläsare!
Ni får ursäkta att bloggen varit under konstruktion hela dagen,
älskling har jobbat hårt med den för att uppfylla mina önskemål.
och visst blev den fin? jag är iallafall mycket nöjd :)

Magen den växer så att det knakar & den har sjunkigt mycket dom senaste dagarna
vilket betyder att det snaaaart är dags. nu är det mindre än två veckor kvar! iiih

Igår var vi på middag hos svärföräldrarna, det var lika mysigt som alltid :)
och idag är jimmys sista lediga dag denna påsk, tråkigt..
Men det har varit massa mys att ha honom hemma hela påsken. det behövde vi!
Nu är batterierna laddade och vi är redo för vardagen igen.

Nu ska jag ta lite bilder på helgens inköp, mer om det får ni i nästa inlägg!
PUSS&KRAM


Kommentarer
Postat av: Mammi "mormor"

Va fin den blev!!!ha ha jag som tvinga dig att ha Rosa på dig när du va liten...du hata det då!!:):)<3<3<3<3<3<3<3<3<3 kram mammi!!

2010-04-05 @ 20:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0