FILM

igår såg vi Luftslottet som sprängdes , jag har väntat sjukt länge på den filmen,
och jag blev verkligen inte besviken! ååh, dom är så bra!
Såg dock Snabba Cash härom dagen, blev riktigt besviken. sjukt jävla dålig!
synd bara att världens snyggaste Joel Kinnaman spelade huvudrollen
och att inte ens HAN kunde göra den bra, då är den verkligen dålig. tråkigt..
Såg också The Box härom dagen, Cameron Diaz spelar huvudrollen,
det är typ en blandning av Drama/Thriller/Sci-Fi, som utspelar sig på 70-talet.
Den var faktiskt riktigt bra, lite konstig & psykologisk, men som sagt väldigt bra! :)



Nä nu ska jag göra mig iordning för snart kommer pappi med familj och hämtar mig,
vi ska nämligen till badet :) har inte varit där på flera år.. undra om ja fortfarande kan simma?
Jag kanske bara sjunker nu med min gigastiska bebismage? waaah, detta ska bli skoj :D
Bloggat mer later! MandaPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0