idag har det ju varit sommar! :)

GUUUD vad glad jag blev imorse när jag vaknade upp och såg vilket underbart väder det var! Då blir man verkligen på bra humör :) Gjorde mig iordning medans Melodie satt i sin sitter och vifftade med armarna och var allmänt hyperaktiv. haha, hon är såå söt! Sen kom lillebror och vi hade följe ner till stan, uträttade lite ärende sen satt vi med Linda & Emma på Tre Kronors uteservering superlänge i solen, riktigt mysigt! och nu framåt kvällen så gick vi inom salongen där Tessan satte löshår på Linda, vi skulle egtnligen följa med ner till trollsjön och spela kubb efter det, men Melodie var så trött & gnällig och jag började också bli det, haha, så vi gick hem istället. Och nu har baby precis kommit hem från jobbet, han står i köket och lagat mat, det blir Thaigryta med ris, MUMMS! har bara ätit mackor idag så jag är sjuukt hungrig! Tur att jag har en sån underbar pojkvän <3


Linda & Emma :)

Min lilla älskling, så underbart skratt <3

Tessan & Linda :)

Golle-Anders & Melodie :)


Kommentarer
Postat av: Mammi "mormor"

Melodie e ju bara så underbar!!! Hur tänkte du när du lät gollen Anders hålla henne?? kram gumman. <3

2010-06-02 @ 23:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0