äntligen fredag

Idag gick jag upp tidigt, det går ju bara inte att ligga kvar i sängen
när det är såå fint väder ute. Promenerade till jessica i bara linne i förmiddags,
fyfan vad skönt det var! Jag och linda passade lilla Nova idag. hon är så söt & snäll :)
Har precis kommit hem därifrån. Snart kommer baby hem från jobbet & jonna är påväg hit.
Vi ska laga god mat ikväll & bara ta det lungt, ska bli såå skönt!
Har sånna sjuka sammandragningar helatiden, nu känns det verkligen att det är nära.
Folk har gissat vilket datum dom tror hon kommer komma,
Jessica tror hon kommer redan den 13de, linda tror den 11e, jimmy & lillis tror den 25e,
ska bli kul och se vem som kommer närmast. Någon mer som vågar vara med och gissa? ;)


Kommentarer
Postat av: Mammi "mormor"

Jag gisar på den 19 April för då har jag kommit hem från Holland och e ledig den dagen!!! :) <3<3

2010-03-27 @ 10:27:36
Postat av: Nathalie

Jag tror den kommer dagen före veräknad tid! :D Vet dock itne vilket datum det blir ;P

2010-03-29 @ 15:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0