Badet igår..

Jag åkte ju med Pappa, Lotta & Simon till badet igår,
det var sjukt roligt! haha, längesen jag skrattade så mycket!
Tänkte simma lite, efter 3 längder höll jag på att dö. haha,
då möter jag pappa
jag- waah jag tror ja döör, jag har kramp!
pappa- hur långt har du simmat?
jag- typ 300 meter!!
pappa- hur många längder har du simmat?
jag- 3 ju!
pappa- bassängen är bara 25 meter, du har alltdå simmar 75 meter.

HAHAHAHAHA, då gav jag upp motionssimmet..

Sen åkte vi till Chickos och käkade & så köpte vi fika :)
SJUKT GOTT! *tjokisvarning*

MandaPuss!

Kommentarer
Postat av: emma

Älskar att du har börjat blogga igen :) din blogg är sjukt fin :) är de du som har gjort den själv. du har inte lust att hjälpa mej med min :P <33

2010-03-01 @ 23:49:58
URL: http://emmafridstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0