Foglossning :'(

åh, detta var det värsta som kunde hända!
Har fått foglossning och kan inte röra mig, smärtan är obeskrivlig.
har aldrig varit med om något värre :(
Det gör tillockmed ont när jag bara ligger ner helt stilla, verkligen frustrerande.
tårarna rinner & hela kroppen skakar bara jag ska resa mig upp.
och detta underlättar ju inte förlossningen heller..
Ska till barnmorskan imorgon, vi ska lägga upp en förlossningsplan
och så ska ja träffa en sjukgymnast & en doktor.
Kan inte fatta varför deta ska hända just mig, så himmla orättvist!
Vill iallafall tacka jimmy för att han är världens bästa pojkvän och
hjälper mig och ställer upp helatiden. hade aldrig klarat detta utan dig.
Älskar dig min busepojke <3

Kommentarer
Postat av: Emma

naw , jag vet inte hur de känns alls , men kan tänka mej att du har ont , ring om du vill ha nåt så kommer ja upp med de till dej :) <3

2010-03-09 @ 23:36:49
URL: http://emmafridstrom.blogg.se/
Postat av: Pappi

Heja Mandel. Snart är du/ni i mål. Jag lider med dej men vet att Jimmy tar hand om dig och masserar dina ömma fötter mm :). Tröstät när det är som värst, det gör jag, hehe. Smack.

2010-03-10 @ 00:38:27
Postat av: Lotta

stackars dig... inget kul alls.. Simon är så nyfiken på sin lilla systerbaby .. han pratar om den hela tiden... ställer massa frågor:-) kram

2010-03-11 @ 10:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0