Humor?



Såg precis denna atriklen på aftonbladet. och någontong konstigt hände.
Längre ner i artiklen läste jag vad Magnus sagt till Lars,

" -Jag tycker du ska provocera mer.
Jag tycker du ska göra en installation där svenska fotbollslandslaget våldtar Madeleine.
Eller varför inte gräva upp Astrid Lindgrens lik och låta dem knulla henne i ögonhålorna"


Jag skrattade så att tårarna rann, för det var ju faktiskt jävligt roligt sagt.
Men sen fick jag skuldkänslor för att jag skrattat, Astrid är ju endån Astrid, liksom.
Så nu sitter jag här och känner mig lite dum, för att jag inte kan sluta fnissa åt detdär konstiga skämtet. Är det bara jag som är konstig? Någon mer som ens tycker att skämtet var roligt?
Är det överhuvudtaget någon annan som fattar skämtet? hum.. tål att tänkas på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0