koom heeem mÅna G!

hittade en bild på mig från förra sommaren på Monas Facebook,
det var när hon hade lokalfest. jag minns det, men Linda minns nog inget från taxin hem?
haha, inte jimmy heller för den delen. små fyllon är vad ni är!
Just det, det var en wierd brud som kastade något på mig också, undra varför? hum
Anyway, ja saknar MONA och jag saknar Jordgubb/lime cidern & jag saknar SOMMAR!
åååh, tråkigt! Men snart kommer Mona hem från dumma Norge & då ska ja binda fast
henne här så att hon aldrig mer kan åka iväg! och snart kommer Joppes också hem,
i typ 2 dagar innan hon åker iväg till Rhodos igen i över ett halvår. KUL..........
jaja, jag har iallafall några av mina älsklingar här hemma, & det betyder mycket för mig.
Vill tacka alla er som ställer upp helatiden och finns där för mig, när jag är en jobbig gravid kvinna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0