smuligt

är jättejätte trött idag, och är ännu mer trött på att vänta på bebis.
såg typ konturerna av hennes fot igår när hon försökte trycka ut den från magen,
det var faktiskt lite skummt. och skönt är det ju inte.. snarare lite obehagligt.
totalt omöjligt att förklara känslan för någon som inte varit med om det.
Det känns som en film, typ Mumien när dom äckliga grejerna kryper innanför skinnet,
fast jag har en 3 kgs bebis under mitt skinn istället. haha
Hon växer så det knakar, nu står magen ut så mycket att jag kan ställa grejer på den,
försöker övertala mig själv att det är kläderna som blir mindre och inte tvärt om. går sådär..
Mår sjukt jävla dåligt bara av att kolla mig själv i speglen :(
kommer verkligen göra precis allt för att komma tillbaka till min gamla kropp när hon är ute.

åh, jag tog en bild på älsk igår. Han är det finaste jag vet, faktiskt.
Älskar honom så otroligt mycket. allting är så overkligt bra just nu <3



och kyckling baguetten igår blev riktigt najs, MUMMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0