The LUGG is back!

idag har jag klippt lugg igen, det är ju liksom min grej. trivs bäst i det :)
Efter det gick jag en runda med Linda på stan sen gick vi upp till henne
och har suttit där halva dagen och druckit te. mysmys
åh åh, dom ringde från KK imorse och sa att dom hade fått en avbokning
till ultraljud imorgon och sa att jag kunde få den om ja ville. wehue
Så imorgonbitti ska Håkan köra in mig & baby till Lund för andra ultraljudet,
ska bli mysigt att se vår lilla bebis igen, det är verkligen en häftig upplevelse!


vad tycker ni om min nya lugg? :) hihi / MandaPuss!

Kommentarer
Postat av: emma

en skönhet klär i allt :)

2010-03-04 @ 21:29:40
URL: http://emmafridstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0