Min lilla prinsessa..

Igår blev vårt lilla hjärta 6 veckor, shit vad tiden går snabbt. känns dock som det var en evighet sen som hon föddes, hum strange.. Idag har hon varit riktigt gnällig, bara skrikit och skrikit i flera timmar, jag jag provade med allt möjligt men inget funkade, har tillockmed gett henne så mycket tutte att dom blivit helt såriga :( Men efter att hon fyllt hela blöjan med bajs så blev hon plötsligt lugn, och tvär somnade mitt i blöjbytet. Hon måste haft ont i magen så som hon gnällt, stackarn. Nu sover hon iallafall som en liten ängel, och jag kan äntligen koppla av, det gör ju så ont i hjärtat när hon är ledsen :/
Nu ska jag göra fruktsallad och mysa framför tvn.. tjao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0