Morsdag <3

Idag har jag varit med Jonna, det var massa mys! Vi var på Vebos Café, sen drog vi hem till min mammi och käkade. Melodie har varit vaken i stort sätt hela dagen, snacka om att hon var trött och gnällig när vi kom hem. Hon käkade i en evighet sen somnade hon som en sten. Hon ligger här mellan oss i soffan och nannar så sött nu, ska försöka bära in henne i sängen utan att hon vaknar snart när jag ska lägga mig. Hoppas att det går bra, för jag är sååå trött! Jimmy ligger och kollar film nu, DEFENDOR heter den, verkar riktigt rolig :D Och fyfan vad skön vår nya soffa är, vill knappt resa mig från den! Men nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna. Så nu blir det sängen, Godnatt gott folk!
( Och TACK MAMMI för den underbart goda köttgrytan idag! )


Dagens kvällsmat: Räkmackor, fett gott!


Hittade en bild på Melodie med sin Gammelmormor :)


Kommentarer
Postat av: Mammi "mormor"

Tack själv för en myssig dag,tack för det fina ljuset..räkmackorna ser goda ut. Kram <3

2010-05-31 @ 07:27:02
Postat av: Lollo

Är det din mormor? :D

2010-05-31 @ 17:39:27
Postat av: Amanda

Ja det är min mormor :)

2010-05-31 @ 17:52:01
Postat av: Lollo

Jag jobbar tillsammans med henne :D

2010-06-03 @ 23:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0